0 Kurbağalama

worries on a shelf by you.
Süresi keyfime bağlı olan uzun bir uykunun ardından ağzım kuru , boğazım şiş ve eklemlerim ağrılı bir şekilde uyanıyorum. Ağız kuruluğu ve şişen boğazımı odamın havasızlığına , eklem ağrılarımı ise çapraz pozisyonda yatma sevdama bağlıyorum. Ayağa kalkıyorum , sabah egzersizi niyetine gece kulüplerinde o kadar kalabalığa rağmen ilgi odağı olan Freestyle Türk dansçıların hareketlerine benzer hareketlerde bulunuyorum. Kendimi komik buluyor ve aynaya doğru koşup kendimi izliyorum. Telefonum çalıyor , sınıf arkadaşım derse gelip gelmeyeceğimi soruyor , geleceğim diyorum. Telefonu kapattıktan sonra beni daha önce defalarca aradığını fark ediyorum. Meğer uyku sürem keyfi değilmiş , telefon sesine uyanmışım sonra neye uyandığımı unutmuşum. Yalandan duşa girip kurumadan evden çıkıyorum. Okula vardığımda karnımın aç olduğunu fark ediyorum. Bir yandan dersi kaçıracağımı diğer yandan sokarım dersine arada girerimi düşünüyorum. Her zamanki gibi ikinci düşünceme uyuyor , yemek yiyorum. Yemek bittikten sonra bahçeye inip sigara yakıyor , Sait Faik çelişkisi yaşar gibi oluyorum. Ateş istenen adam mı yoksa ateş istemeye cesaret edilemeyen adam mı olmak isterdim ? Düşünmeye fırsat vermeden ateş istiyor bir bayan , hem de güzel… Sigarasını yakmaya yeltenirken şahsıma edilecek olan teşekkürün milyonlarca ediliş biçimini geçiriyorum aklımdan. Hatta bu yakılan sigaranın ne denli bir başlangıca vesile olacağına dair teorilerim bile oluşuyor. Elbette yakacağım bu sigaranın ardından oluşan bağın ateşli gecelere uzanan bir senaryonun başlangıcı olmasını temenni ediyorum. Lakin çakmağım çakmıyor.

0 Ahkâm: